HP CPe - Carepack 4y NBD Onsite Desktop Only HW Support (Prodesk 4xx G7)

img

Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den[1] dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.

Cena s DPH 687,94 Kč
-+
Kód: 1514249
Záruka:
Výrobce: HP Inc.

4letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den)

Vážení zákazníci, prosím zohledněte skutečnost, že administrativní zpracování a následné zaslání aktivačního linku může trvat ze strany HP Inc. až tři pracovní dny od data zakoupení a fakturace produktu HP Care Pack.

Definice produktu HP Care Pack

  • Produkt HP Care Pack představuje balíček podpůrných služeb, pomocí kterého lze prodloužit dobu trvání standardní záruky, rozšířit pokrytí či získat extra ochranu pro zakoupený produkt značky HP.
  • Tyto služby výrazně ovlivňují návratnost investice vložených do hardwarových zařízení.

Vyberte správný HP Care Pack pro Vaše zařízení

  • Pro ověření kompatibility produktu HP Care Pack s Vašim zařízením lze využít portál HP Care Pack Central 2.0 - OVĚŘENÍ KOMPATIBILITIY PRODUKTU HP CARE PACK S VAŠÍM ZAŘÍZENÍM DOPORUČUJEME PŘED NÁKUPEM TÉTO SLUŽBY.
  • V roletce "Select Geography" vyberte krajinu, do pole "Enter Hw/Sw number, serial number, product model name or Care Pack SKU" vložte nejlépe Part Number, případně Serial Number, Vašeho zařízení.

Kde registrovat zakoupený produkt HP Care Pack?

  • Registrace produktu HP Care Pack lze provést, jakmile je Vaše objednávka ze strany HP Inc. zpracována.
  • Po řádném zpracování je objednávka dostupná na portále HP Channel Services Network (portál určený pro správu produktů HP Care Pack).

Jak registrovat zakoupený produkt HP Care Pack?

  • Do Vaší emailové schránky obdržíte notifikaci, jejíž součástí je aktivační klíč a odkaz k aktivaci konkrétní objednávky (zákazníci využívající HP Reseller ID pro správu produktů HP Care Pack mohou konkrétní objednávku dohledat přímo na portále HP CSN po svým Reseller ID).
  • Postupujte dále dle instrukcí na portále HP Channel Services Network a doplňte veškerá povinná pole.
  • HDW PN vložte bez lokace (64W41AA, nikoliv 64W41AA#ABB)
  • HDW SN k dohledání na dodacím listu
  • Datum zakoupení HDW = datum fakturace HDW ze strany eD system a.s
  • Po úspěšné registraci lze stáhnout potvrzení (certifikát) o provedené registraci produktu HP Care Pack.

Vyskytl se nějaký problém při registraci?

  • Máte-li jakýkoliv problém s registrací zakoupeného produktu HP Care Pack, kontaktujte, prosím, primárně HP Care Pack Team na emailové adrese carepackcz@hp.com (platí pro Českou republiku) nebo slovakia.carepack@hp.com (platí pro Slovesnkou republiku) a specifikujte daný požadavek (problém).

Nejčastější chyby při registraci produktů HP Care Pack - jak postupovat?

  • Nekompatibilita produktu HP Care Pack s Vašim zařízením - ze strany eD system a. s. bude provedeno storno dané objednávky a objednání kompatibilního produktu - toto je v režii společnosti eD system a. s.
  • Nesprávné datum zahájení či ukončení služby v PDF potvrzení o registraci (certifikátu) - problém tohoto typu je nutné řešit přímo se společností HP Inc. , společnost HP Inc. kontaktujte prostřednictvím emailové adresy carepackcz@hp.com (platí pro Českou republiku) nebo slovakia.carepack@hp.com (platí pro Slovesnkou republiku), společně s popisem problému zašlete také fakturu o zakoupení HDW a dodací list.
  • ....

Důležité kontakty a odkazy

HP support pro CZ – CarepackCZ@hp.com
HP support pro SK – slovakia.carepack@hp.com

HP Channel Services Network – portál určený pro správu objednávek a registraci zakoupených produktů HP Care Pack
HP Care Pack Central 2.0 – ověření kompatibility produktu HP Care Pack s Vaším zařízením
HP Warranty Check – ověření platnosti záruky
HP autorizovaná střediska CZ + SK - seznam všech autorizovaných středisek pro CZ a SK


Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP Care Pack

  • Balíček HP Care Pack rozšiřující záruku lze přikoupit do 90 dnů od data nákupu produktu.
  • Balíček HP Care Pack je nutné do 10 dnů od zakoupení zaregistrovat, abyste mohli využívat jeho výhod.
  • Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifickou v dokumentech HP Care Pack.
  • V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a nebo samotnou službu Post Warranty.

Specifikace

Název produktu 4letá HW podpora HP u zákazníka pro stolní počítače (další pracovní den)
Doba pokrytí (měsíců) 48
Kompatibilní produkty Určeno pro vybrané počítače HP Pro Mini 400 G9, HP Pro SFF 400 G9, HP Pro Tower 400 G9, HP ProOne 440 G9

Nastavení cookies

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.

Nastavení