APC Start-Up Service for (1) Galaxy 3500 or SUVT 30 kVA UPS
Záruky a servisní služby:Start-UP
Cena s DPH | 16 240,26 Kč |
Kategorie: | Záložní zdroje, EPS a příslušenství |
Kód: | 81970 |
Záruka: | |
Výrobce: | APC |
Obecné vlastnosti :
• Náklady na práci a cestovní náklady jsou zahrnuty - Většina servisních smluv zahrnuje náklady na práci a cestovní výdaje. Prohlédněte si rozpis prací v rámci servisních specifikací.
• Koordinace logistiky - Společnost APC zorganizuje logistickou stránku instalace od dodání hardwaru až po naplánování práce instalačních techniků, takže zajistí hladký průběh instalace od začátku až do konce.
• Ověření instalace - Po sestavení zařízení ověří certifikovaný servisní technik společnosti APC, zda jsou všechna připojení v systému provedena podle specifikací výrobce a zda pracují správně ve všech režimech provozu, čímž zajistí optimální výkon a prodlouží životnost vašeho zařízení.
• Ověření funkčnosti - V rámci každé preventivní údržby provedou certifikovaní servisní technici testy za účelem ověření, zda systém pracuje správně ve všech provozních režimech, a předejdou tak potížím ještě před jejich vznikem.
• Souhrnný výpis událostí - Projektoví manažeři společnosti APC vám poskytnou písemnou zprávu s informacemi o průběhu vašeho projektu.
Vlastnosti a výhody
• Několik úrovní služeb - Díky možnosti odběru sad nebo jednotlivých servisních dílů jsou naše služby strukturovány tak, aby si zákazník mohl zvolit, co přesně od APC požaduje.
• Zkušený certifikovaný servisní pracovník společnosti APC - Naši terénní servisní pracovníci jsou důkladně vyškoleni v oblasti všeobecně uznávaných bezpečných postupů a elektrických standardů i našich vlastních směrnic, takže mohou zákazníkům nabídnout nejvyšší úroveň služeb, jakou lze v dnešní době získat.
• Volitelné navýšení na 7x24 - Jako většina podnikatelů, i vy požadujete funkční a pracující systém během pracovní špičky. Společnost APC nabízí možnost servisu mimo nejvytíženější pracovní dobu podle vašich časových požadavků. Ve spolupráci s vámi najdeme dobu, kdy budou mít servisní činnosti pravděpodobně nejmenší dopad na vaši produktivitu, což ušetří váš pracovní čas a peníze.